
Az emberi test és az emberi kapcsolatok lesznek a Székesfehérvári Balett Színház legújabb előadásának középpontjában
Forrás: MTI
A Székesfehérvári Balett Színház Testbeszéd - Beszélő testek & Törés/vonalak címmel mutatja be március 23-án új produkcióját a székesfehérvári Vörösmarty Színház nagyszínpadán.

Cristina Porres Mormeneo és Jelle-Johannes Hendrix. Fotó: MTI/Vasvári Tamás
A teátrum tájékoztatása szerint legújabb táncszínházi produkciójuk a tánc művészetének két lenyűgöző aspektusát, a táncost mint néma zenészt és a tökéletlenségben rejlő szépséget állítja fókuszba.
Az előadás két részből áll majd: az első felvonásban a Beszélő testek az emberi testre mint az önkifejezés egyik legerőteljesebb formájára épít.
Az est második felében a Törés/vonalak a japán kultúrában gyökerező "kintsugi" filozófiát dolgozza fel: a kintsugi a tökéletlenségben rejlő szépséget jeleníti meg, amelynek fő ismérvei az asszimmetria és a hiányosság.
A darab rendezője és koreográfusa, Egerházi Attila, aki szerint "a balett költői módon jeleníti meg az ember, valamint az emberi kapcsolatok lelki és érzelmi sérülékenységét és az elengedés szükségszerűségét".